Så stöttar vi Gunrys digitala resa från budget till premium

  • WordPress
  • Grafisk design
  • SEO
  • Strategi

Om projektet

Gunrys familjära tvål- och bomullsprodukter sprider både glädje och härliga dofter i hemmet. Varumärket behövde ett omtag och vi fick i uppdrag att ta fram en ny strategisk plattform, grafisk profil och webbplats.

Fanny Rybrink, Gunry

Vi är jättenöjda med samarbetet och den hjälp och förståelse ni har för arbetet bakom. Det har inte bara blivit ett snyggt resultat utan också personligt och känns som oss. Ni är en modern och proffsig byrå som vi hoppas på att jobba mer med framöver.

Fanny Rybrink
Category Manager, Gunry

Resultatet

Under en heldags workshop definierade vi tillsammans med Gunry vad varumärket står för och vart det är påväg. Målet var att förbereda varumärket för en lansering av premiumtvålar vilket hade varit en utmaning med dåvarande kommunikation.

Den strategiska plattformen som vi tog fram under workshopen har därefter legat till grund för all design, kommunikation och webbutveckling i projektet. Webbplatsen är byggd i WordPress och har ett stort fokus på produkterna med en lekfull touch i den grafiska utformningen.

Grafisk profil för Gunry

Grafisk profil för Gunry

Gunrys varumärkeslöfte

Gunrys varumärkeslöfte

Webbvy: Startsida

Webbvy: Startsida

Webbvy: Produktkategori

Webbvy: Produktkategori

Webbvy: Produktsida

Webbvy: Produktsida

Webbvy: Om Gunry

Webbvy: Om Gunry

Redo att växa?

Våra kunder får:

  • Ökad försäljning online
  • Nya sätt att sälja
  • Ökad varumärkeskännedom