Case study

Substly

Webbplats i HubSpot CMS

Bakgrund

Design, copy och webb i HubSpot CMS

Substly är en startup som hjälper företag att spara tid och pengar genom att samla alla prenumerationer och licenser på ett ställe för bättre överblick och lättare hantering.

Bolaget expanderar och behövde en ny konverteringsoptimerad webbplats i HubSpot CMS som förklarar värdet av deras SaaS-lösning på en internationell marknad. Vi ansvarade för all budskapsformulering, copy, design och utveckling. 

SaaS management made easy

Substlys tjänst effektiviserar flera funktioner på ett bolag genom att samla deras prenumerationstjänster, användare och återkommande kostnader i en och samma plattform.

Konvertering i fokus

Övergång från tidigare CTA ”book a demo” till ”free trial” sänker tröskeln till konvertering. Inkommande leads synkar till HubSpot där Substly kan ta ett 360-grepp runt sin marknadsföring och försäljning.

Got questions?
We’ve got the answers

En utförlig pricing-sida med tydliga paket och FAQ som besvarar alla frågetecken inför en ’free trial’.

+100 kunder använder Substly för att spara tid och pengar

Blob image
Republiken sticker ut genom att verkligen ta sig tid att förstå vår affär. De är enkla att jobba med och vågar samtidigt utmana oss och vår kommunikation för att komma ett steg närmare en lyckad internationell expansion.
Ola Stål
VD, Substly

Vi tar din webbplats till nästa nivå.

Republiken passar startups och scaleups som vill skapa ett starkt och långsiktigt varumärke. Hör av dig så bygger vi tillsammans en konverterande site som dina kunder verkligen vill ha.