Ny webb för IT-branschens superhjältar

  • WordPress
  • Google Ads
  • Strategi

Om projektet

Med över 100 trogna kunder vet Goodfellows hur man löser IT-utmaningar. Och deras samlade utmaningarna genom åren har gjort dem till en partner som vet hur man kombinerar affärer och teknik på bästa sätt.

Karl Malmström, Goodfellows

Samarbetet med Ramtin Ohadi och hans team har varit väldigt bra. Deras approach var helt i linje med hur vi vill arbeta – en tydlig och grundlig genomgång av våra krav och behov – enkel och effektiv affärsmodell där både tidsplan och pris var tydligt från början. Leveransen blev betydligt bättre än vi förväntade och flexibilitet och tillgänglighet från teamet var optimal.

Karl Malmström
Koncernchef, Goodfellows Group

Resultatet

Fokus från start har varit att den nya siten ska stötta Goodfellows säljprocess och samtidigt generera potentiella kunder. Ett steg i det var att profilera Goodfellows som en helhet istället för att kommunicera enskilda produkter som många andra i branschen gör.

Utförliga kundcase togs fram där befintliga kunder fick berätta om Goodfellows som IT-partner, istället för att det ska komma från bolaget själva. Vi utvecklade också en kunskapsbank med artiklar som utbildar kunderna och bygger förtroende.

Under ett par år har vi kontinuerligt förbättrat webbplatsen i syfte att göra det ännu enklare för besökare att kontakta och välja Goodfellows som IT-partner.

Webbvy: Startsida

Webbvy: Startsida

Webbvy: Tjänstesida

Webbvy: Tjänstesida

Webbvy: Case

Webbvy: Case

Webbvy: Kunskapsbank

Webbvy: Kunskapsbank

Redo att växa?

Våra kunder får:

  • Ökad försäljning online
  • Nya sätt att sälja
  • Ökad varumärkeskännedom