Om workshopen
Vad får en besökare att konvertera på en webbplats? I denna kombinerade webinar och workshop visar vi hur beteendepsykologi och relevant innehåll på siten används för att få fler förfrågningar, bokningar och ökad försäljning. Efter workshopen kommer du ha fått med dig praktiska actions att implementera på er egen site.
Du får djupare kunskap om:
- Vad som får människor att ta ett visst beslut eller säga ja
- Vilket innehåll på siten som hjälper besökarna till ett beslut
- Riktiga exempel och resultat på hur andra gör
- Hur ni själva kan göra för att öka er försäljning
Vem är detta intressant för
Workshopen är främst till för VD och marknadschefer på tillväxtbolag som ser webbplatsen som en viktig kanal för att driva förfrågningar, bokningar eller försäljning.
Upplägget
En traditionell webinar kan lätt bli för teoretisk. Därför kombinerar vi det med en workshop.
- Första halvan (30 min) är kunskapsbaserad och handlar om vilket innehåll som ökar sitens konverteringsgrad och varför.
- Andra halvan (30 min) är i mindre workshop-grupper med representanter från Republiken där du får möjlighet att faktiskt implementera kunskaperna i ditt bolag. Ingen förkunskap krävs och du får guidning genom hela workshopen.
Säkra din plats
Workshopen har begränsat antalet platser (20 st) för att vi ska säkerställa att deltagarna får tillräckligt med tid under workshopen. Ingen förkunskap krävs och du får guidning genom hela workshopen.
Talaren
Om Ramtin Ohadi
Ramtin är partner på Republiken och jobbar dagligen med strategifrågor och affärsutveckling för tillväxtbolag. Bakgrund som ekonom och har tidigare drivit en design- och webbyrå i 7 år samt utbildat inom SEO och webbkommunikation på Medieinstitutet i Göteborg.