Om workshopen
Att driva organisk trafik som konverterar på webbplatsen är en långsiktigt lönsam strategi. Men hur kommer du igång? Vad fungerar? Hur lång tid tar det och hur skalar du upp SEO-arbetet? Efter workshopen kommer du ha fått med dig praktiska actions att implementera på egna bolaget.
Du får djupare kunskap om:
- Hur du tar fram en strategi för din SEO och content
- Vilken typ av innehåll som rankar högt och varför
- Potentiella fallgropar vid inköp av SEO-tjänster
- Svar på de vanligaste SEO-frågorna som våra kunder ställer
Vem är detta intressant för
Workshopen är intressant för främst VD och marknadschefer som vill bygga en strategi för långsiktig sökmotoroptimering på bolaget. Den är även intressant för marknadsförare som vill lära sig mer om SEO.
Upplägget
En traditionell webinar kan lätt bli för teoretisk. Därför kombinerar vi det med en workshop.
- Första halvan (30 min) är kunskapsbaserad och handlar om SEO-strategi och implementation.
- Andra halvan (30 min) är i mindre workshop-grupper med representanter från Republiken där du får möjlighet att faktiskt implementera kunskaperna i ditt bolag. Ingen förkunskap krävs och du får guidning genom hela workshopen.
Säkra din plats
Workshopen har begränsat antalet platser (30 st) för att vi ska säkerställa att deltagarna får tillräckligt med tid och guidning under workshopen. Ingen förkunskap krävs och du får guidning genom hela workshopen.
Talaren
Om Ramtin Ohadi
Ramtin är partner på Republiken och jobbar dagligen med strategifrågor och affärsutveckling för tillväxtbolag. Bakgrund som ekonom och har tidigare drivit en design- och webbyrå i 7 år samt utbildat inom SEO och webbkommunikation på Medieinstitutet i Göteborg.